Wydanie Sage Asystent w wersji 2020.2

Aktualności

Sprawdź co słychać u nas jak i u naszych partnerów

Wydanie Sage Asystent w wersji 2020.2

Z przyjemnością informujemy, iż w dniu 2020-01-30 ukazała się nowa wersja programu Sage Asystent 2020.2

 Szczegółowe informacje o wydaniu poniżej:

  • Dostosowanie do współpracy z:
    • aplikacjami Sage Symfonia 2.0 w wersji 2020.2,
    • systemem Sage Symfonia ERP 2020.2,
    • programem Sage Symfonia Kadry i Płace 2020.1b,
    • programem Sage 50c Finanse i Księgowość 2020.2,
    • programem Sage 50c Środki Trwałe 2020.2.
  • dla baz firm konwertowanych z Sage 50c 2020.1 i wcześniejszych, program Sage 50c Środki Trwałe nie jest widoczny. Aby z niego skorzystać należy odłączyć i dołączyć ponownie firmę do Asystenta, a następnie przyznać użytkownikom dostęp do tego program
  • Usunięto problem zamykania programu podczas otwierania deklaracji lub raportów z programu Finanse i Księgowość
  • Dodano możliwość zarządzania uprawnieniami użytkowników do obsługi JPK (prawa Usuwanie raportów JPK, Wysyłanie raportów JPK)

 

Dla przypomnienia - główne funkcje programu Sage Asystent:

Program Sage Asystent wspiera w administrowaniu dostępem użytkowników w sytuacji, gdy pracują z wieloma firmami. Sage Asystent zbiera w jednym miejscu zarządzanie prawami dostępu użytkowników do wszystkich wykorzystywanych firm oraz modułów Sage Symfonia

  • Grupowe zarządzanie deklaracjami 

    • zbiorcze zarządzanie wysyłką deklaracji przechowywanych w Repozytorium Dokumentów (Sage 50cloud, KiP, Symfonia ERP)

    •  tworzenie i wysyłkę plików JPK na platformę e-Audytor

  • Zarządzanie dostępem użytkowników do Firm

    • tworzenie ról użytkowników

    • przypisywanie praw dostęp

    • tworzenie firm oraz powiązania ich z poszczególnymi bazami modułów Sage Symfonia

  • Kalendarz - umożliwia zarejestrowanie przypomnienia o zadaniach do wykonania

  • Notatki - umożliwia dodawanie notatek dla firm

Wróć