Małe firmy

Oprogramowanie ERP / Sage Symfonia

Zintegrowany system ERP wspierający zarządzanie w średnich i dużych firmach

Sage Symfonia

Sage Symfonia jest sprawdzonym i cenionym przez dziesiątki tysięcy Klientów systemem wspierającym zarządzanie w firmach rozliczających się pełną księgowością. Jest lubiana przez księgowych oraz doceniana przez ośrodki edukacyjne. Elastyczna, modułowa budowa oraz dostępność rozszerzeń sprawia, że możesz łatwo zbudować system dostosowany do wymagań Twojej firmy.
Sage Symfonia zapewnia wsparcie w kluczowych obszarach funkcjonowania firmy, takich jak: finanse i księgowość, handel lub kadry i płace.

Sage Symfonia to programy przeznaczone dla firm rozliczających się pełną księgowością. Ułatwiają realizację niezbędnych operacji księgowych, bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa zapewni szybki dostęp do potrzebnych informacji. W obszarze sprzedażowym dostępne są dwie wersje programu Sage Symfonia Handel z obsługą i bez obsługi magazynu. Moduł Sage Symfonia Kadry i Płace jest skierowane do małych i średnich firm. Program w automatyczny sposób naliczy wynagrodzenie dla pracowników i zweryfikuje czas pracy pracowników. Zapewnia obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych.

Sage Symfonia Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Finanse i Księgowość będzie wsparciem w prowadzeniu pełnej księgowości. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Decydując się na Sage Symfonia Finanse i Księgowość zapewnisz swojej firmie więcej
niż program do obsługi księgowości:

  • zyskasz bezpieczeństwo prawne wynikające z pracy na oprogramowaniu zgodnym
    z przepisami
  • otrzymasz narzędzie do zarządzania płynnością finansową
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się działaniami finansowo-księgowymi
  • zyskasz narzędzie do realizacji przyjętej polityki rachunkowej
  • zdobędziesz szybki dostęp do potrzebnych informacji
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Kluczowe funkcjonalności

  • zapewnienie ciągłości rozliczeń poprzez wprowadzenie nierozliczonych transakcji
    do obrotów rozpoczęcia,
  • możliwość zlecenia elektronicznego polecenia przelewu,
  • drukowanie raportów i zestawień sporządzonych w programie w tradycyjnej, papierowej formie lub elektronicznej formie (format .pdf),
  • automatycznie prowadzony dziennik księgowań,
  • zestawienie kontroli płatności VAT pomocne przy określaniu limitu kwoty do zwrotu.

Możliwe rozszerzenia Sage Symfonia Finanse i Księgowość:

  • Analizy Finansowe
  • Raporty graficzne
  • e-Box
Sage Symfonia Kadry i Płace

Sage Symfonia Kadry i Płace zapewni Twojej firmie wygodne prowadzenie ewidencji elementów kadrowo-płacowych. Umożliwi obsługę wszystkich form zatrudnienia oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Pozwoli oszczędzić czas automatyzując codzienne czynności.

Wybierając Sage Symfonia Kadry i Płace dostarczysz swojej firmie wszechstronne narzędzie wspierające obsługę kadrową.

 

Korzyści biznesowe

  • zyskasz program wspierający rozliczanie wszystkich form zatrudnienia pracowników: umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana)
  • podniesiesz komfort codziennej pracy swoich pracowników dzięki dużej elastyczności programu i możliwości dostosowania go do własnych potrzeb
  • zautomatyzujesz wyliczenia m.in.: wymiaru urlopu, pilnowania kwot granicznych, rozliczania nieobecności
  • wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  • uzyskasz gwarancję bezpieczeństwa prawnego oraz zminimalizujesz ryzyko popełnienia błędu
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów dzięki naszym usługom gwarancyjnym
  • oszczędzisz czas poświęcony na codzienną obsługę kadrowo-płacową,

 

Kluczowe funkcjonalności

  • dopasowanie programu do potrzeb swojej firmy,
  • wygodna i bezpieczna ewidencja elementów kadrowo-płacowych,
  • automatyzacja comiesięcznego naliczania płac oraz zarządzanie danymi kadrowymi,
  • wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  • przygotowanie zestawień i dokumentacji kadrowo-płacowej,
  • współpraca z programem Płatnik, oraz aplikacją SODiR,
  • wysyłanie do Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych
    z naliczeniem wynagrodzeń pracowniczych, które następnie są wykorzystane do rejestracji kosztów pracowniczych w dokumentacji finansowo-księgowej
Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie.

Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl zagwarantuje integrację procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej dostarczy istotnych informacji do podejmowania decyzji handlowych.

Sage Symfonia Handel występuje w dwóch wersjach: 

  • w wersji Sprzedaż bez obsługi magazynu
  • w wersji Sprzedaż i magazyn.

Wybierając Sage Symfonia Handel zapewnisz swojej firmie intuicyjny i łatwy w użytkowaniu narzędzie do obsługi i zarządzania sprzedażą.

 

Korzyści biznesowe

  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i realizacji wybranej przez Ciebie polityki cenowej i sprzedaży w firmie,
  • otrzymasz narzędzie do łatwego zarządzania promocjami i rabatami oraz automatyzacji cenników
  • podniesiesz komfort i wydajność codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą
    i gospodarką magazynową,
  • zapewnisz swoje firmie pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych
    i magazynowych oraz transakcji gotówkowych
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne,
  • zoptymalizować koszty magazynowania
  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi analitycznych
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów.

 

Kluczowe funkcjonalności

  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie, w tym krajowych
    i zagranicznych
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości,
  • obsługa płatności elektronicznych i współpraca z bankami;
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
  • pełna obsługa magazynów,
  • współpraca z programem Sage Symfonia Finanse i Księgowość.

 

Możliwe rozszerzenia Sage Symfonia Handel:

  • Detal
  • e-Handel
  • Raporty graficzne
  • e-Box
Sage Symfonia Środki Trwałe

Sage Symfonia Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Program Sage Symfonia Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Kluczowe funkcjonalności

  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
  • niezależna amortyzacja biznesowa i podatkowa;
  • amortyzacja środka trwałego metodą liniową, degresywną lub indywidualną;
  • obsługa niskocennych składników majątku;
  • automatyczne wyznaczanie odpisów amortyzacyjnych;
  • aktualizacja wyceny wartości środków trwałych;
  • szeroki wybór zestawień i raportów;
  • współpraca z Sage Symfonia Finanse i Księgowość

Korzyści biznesowe

  • Kontrola nad posiadanym majątkiem

Program wspiera obsługę środków trwałych i pozwala na zaplanowanie i rejestrowanie zdarzeń dotyczących ich eksploatacji. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pod stałą kontrolą stan posiadania oraz terminowe wykonywanie cyklicznych zdarzeń.

  • Oszczędność czasu

Program wspiera użytkowników w codziennej pracy. Automatycznie generowany plan amortyzacji i polecenia księgowania, automatyczne wyliczanie nowych wartości środków trwałych czy korekta planu amortyzacji pozwalają zaoszczędzić czas poświęcony na dokonywanie tych operacji.

  • Usprawnienie pracy działu księgowości

Program usprawnia pracę poprzez automatyzację ustawień parametrów księgowań czy eliminację ręcznych księgowań naliczeń amortyzacyjnych.

  • Szybki dostęp do niezbędnych informacji

Szczegółowy opis środka trwałego, ewidencja miejsc użytkowania środków trwałych, a także ich elastyczne grupowanie, pozwala na szybki dostęp do informacji na temat stanu posiadania oraz ich lokalizacji.

  • Szybki dostęp do niezbędnych informacji

Szczegółowy opis środka trwałego, ewidencja miejsc użytkowania środków trwałych, a także ich elastyczne grupowanie, pozwala na szybki dostęp do informacji na temat stanu posiadania oraz ich lokalizacji.