Wsparcie IT

Wsparcie IT / Konsultacje do ERP

Konsultacje ERP

Metodyka pracy z programem jest podstawowym narzędziem pracy wdrożeniowców i handlowców wdrażających i prezentujących Systemy ERP

Specjalistyczna pomoc na każdym etapie

Bazując na dobrze zorganizowanych procedurach i jasno zdefiniowanych procesach, tworzymy plan wdrożenia systemu ERP, aby realizacja projektu była wydajna.

Konsultacje prowadzone przez IT Excellence umożliwiają:

Metodyczne działanie

Oprogramowanie dla firm wymaga stosowania określonej metodyki, opracowanej i rozwijanej na podstawie naszych kilkunastoletnich doświadczeń. Zapewnia to klientom kontrolę nad procesem wdrożenia systemu. Celem jej stosowania jest wykonanie założonego zakresu prac projektowych w ustalonym czasie i w uzgodnionym budżecie. Oprogramowanie dla firm oraz nasza metodyka zakładają, że wprowadzenie rozwiązań ERP składa się z 5 etapów:

  • Rozpoczęcie projektu, w którym następuje ukonstytuowanie się Grupy wdrożeniowej i opracowanie Planu Projektu;
  • Koncepcja wprowadzenia systemu, podczas której szkolimy Grupę wdrożeniową, przygotowujemy listy wymaganych raportów, wzorów dokumentów, instrukcji roboczych, opracowujemy koncepcję migracji danych i przygotowujemy procedury pracy;
  • Przygotowanie danych i konfiguracja to etap, podczas którego instalujemy oprogramowanie dla firm, przygotowujemy szczegółowe podprocesy i wykonujemy wstępne symulacje działania systemu;
  • Testowanie i szkolenia są przedostatnim etapem wprowadzenia oprogramowania. Uruchamiamy tzw. procedury sprawdzające, szkolimy użytkowników końcowych oraz wspólnie z klientem akceptujemy program gotowy do pracy;
  • Start systemu to przygotowanie fazy operacyjnej, końcowej konwersji i produkcyjne uruchomienie systemu
Zarządzanie projektami

IT Excellence wspomaga klientów na bieżąco w zakresie zarządzania projektami, dzięki czemu mogą oni uzyskać maksymalne korzyści z wdrażanych produktów.

Asysta powdrożeniowa

Po wdrożeniu konieczne jest wspólne zaplanowanie dwóch dni pracy w Państwa firmie, poświęconych na rozwiązanie zagadnień, które staną przed pracownikami w momencie rzeczywistej pracy z programem. Pierwszy dzień asysty powdrożeniowej powinien pokrywać się z pierwszym dniem pracy systemu i wiązać się z obecnością wdrożeniowca przy starcie systemu. Drugi dzień asysty powdrożeniowej powinien odbyć się w momencie zamykania pierwszego miesiąca pracy nad systemem. Podczas drugiego dnia asysty powdrożeniowej konsultant przekaże i przypomni Państwa pracownikom możliwości analizy danych zawartych w systemie.

Analiza pokrycia funkcjonalnością

Zadowolenie z użytkowanego oprogramowania może być jedna z decydujących przyczyn rozwoju firmy. Dlatego też proponujemy Państwu wykonanie Analizy pokrycia funkcjonalnością oprogramowania głównych procesów zachodzących w Państwa firmie. Powyższa analiza pozwala nam odpowiedzieć na pytanie czy wszystkie strategiczne procesy zachodzące w firmie są odpowiednio wspomagane przez narzędzia informatyczne. W wypadku stwierdzenia braku takiego wspomagania analiza pozwoli nam zaproponować odpowiednie rozwiązanie w tym zakresie.

Analizę pokrycia funkcjonalnością najlepiej wykonać w okresie od 5 do 7 miesięcy od startu systemu.

Wsparcie IT / Umowa serwisowa VIP

UMOWA SERWISOWA VIP

W działaniu każdego podmiotu jednym z najważniejszych czynników efektywności jest czas. Nawet krótka przerwa w pracy firmy może spowodować poważne straty. Systematyczny nadzór nad funkcjonowaniem Państwa systemu informatycznego, opieką techniczna podnoszą efektywność jego wykorzystania, zmniejszają ryzyko strat wywołanych ewentualną usterką oraz pozwalają na natychmiastowa reakcje w celu przywrócenia poprawnej pracy systemu.

Wybór umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala na skoncentrowanie się na właściwej działalności Państwa firmy.

Do Państwa dyspozycji będzie pozostawał wyspecjalizowany zespół doświadczonych pracowników IT EXCELLENCE mających dostęp do najnowszego wsparcia technicznego, dysponujących zapleczem technicznym, konsultujących swoje działania z dostawcami oprogramowania komputerowego przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów.

Po podpisaniu umowy serwisowej zapewniamy:

  • szybkość działania – po zgłoszeniu problemu ,konsultant IT EXCELLENCE podejmie zgłoszenie w czasie reakcji ustalonym w umowie serwisowej (nawet do dwóch godzin od zgłoszenia problemu!)
  • bezpieczeństwo i poufność danych naszych Klientów,
  • aktualizacje oprogramowania wg zaleceń Producenta oprogramowania,
  • w ramach umowy serwisowej udzielamy Państwu wszelkich porad telefonicznych. Korzystanie z tej usługi ma istotne znaczenie w przypadku drobnych problemów technicznych, dotyczących samego użytkowania oprogramowania lub sprzętu komputerowego.

 

 Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Wsparcie IT / Data Center

Data Center

3S to grupa firm z branży telekomunikacyjnej, działających na terenie Południowej Polski. 3S posiada własną infrastrukturę światłowodową o długości ponad 2000 km oraz największe w regionie Centrum Danych. Wykorzystując efekty synergii 3S oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne operatorom (3S Networks), firmom i instytucjom (3S Services) oraz dostarcza usługi oparte o własny, nowoczesny ośrodek Data Center (3S Factory). Grupa zatrudnia ponad 150 osób.

WYBRANE USŁUGI GRUPY 3S:

3S Cloud2B / Fiber Cloud2B - Usługi udostępniania mocy obliczeniowej i przestrzeni składowania danych w bezpiecznym ośrodku 3S Data Center z gwarancją dostępności (SLA) na poziomie 99,95%. Możliwość uruchomienia środowiska w modelach Public Cloud i Private Cloud. Dostępne via Internet lub poprzez dedykowane, światłowodowe łącze transmisji danych (3S Fiber Cloud2B).

3S Kolokacja / Fiber Colo - Usługa udostępnienia infrastruktury i powierzchni w ośrodku 3S Data Center dla urządzeń Klienta (serwery, sprzęt sieciowy, macierze dyskowe). Urządzenia dostępne są via Internet lub poprzez dedykowane, światłowodowe łącze transmisji danych (3S Fiber Colo).

3S Server / Fiber Server – Usługa udostępniania dedykowanych serwerów w modelu abonamentowym. Markowe urządzenia są zarządzane i skolokowane w 3S Data Center z dostępem przez internet lub dedykowane łącze światłowodowe (3S Fiber Server).

3S IaaS/PaaS – Infrastruktura jako usługa oraz Platforma jako usługa - fizyczne lub wirtualne serwery udostępniane w modelu abonamentowym. Infrastruktura udostępniana jest w modelu publicznym lub prywatnym z wybranym medium transmisyjnym (internet/światłowód). 

3S Telco – Usługi Telekomunikacyjne w Data Center, tj. dostęp do Internetu, sieć LAN, łącza WAN.

 

WĘZŁY OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH

3S Data Center włączone jest do sieci telekomunikacyjnej trzema niezależnymi wielowłóknowymi łączami światłowodowymi. Połączenie z preferowanymi przez Klienta operatorami jest zestawiane poprzez punkty dostępowe zlokalizowane na terenie data center (TELCO Room, a w nim węzeł operatora klasy Tier 1 – Level3 oraz szereg krajowych operatorów telekomunikacyjnych) lub za pośrednictwem węzłów wymiany ruchu
w Katowicach.

 3S jako operator telekomunikacyjny, świadczy usługi zarówno dostępu do Internetu, jak i transmisji danych. Standardowa usługa dostępu do Internetu świadczona jest z SLA=99,9% (na życzenie Klienta może być świadczona również z podwójnym BGP na bazie węzła 3S z SLA=99,99%) z gwarantowanym poziomem przepustowości, transmisją symetryczną, bez jakichkolwiek limitów transferu danych. 

 

Węzły operatorskie w 3S Data Center

Level 3, Orange, ATM, Netia, GTS, Exatel, P4 (Play), 3S, TP S.A. (po włóknach 3S).

Własne styki optyczne z węzłami operatorskimi

PLIX, DE-CIX, E-Południe (epix)

Katowice: Jordana 25, Koszarowa 6.

Własna sieć światłowodowa 3S

Ponad 2000 km

SIEĆ ŚWIATŁOWODOWA 3S

Wsparcie IT / Sprzedaż sprzętu IT

Sprzęt IT

Dostarczamy swoim Klientom wysokiej jakości produkty i rozwiązania w zakresie infrastruktury informatycznej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i partnerstwie z wiodącymi producentami, posiadamy możliwość wyboru optymalnego rozwiązania do potrzeb Klienta. Dbamy o to, aby proponowane przez nas rozwiązania były nowoczesne i bezpieczne.

Nasza oferta sprzętu i oprogramowania jest bardzo szeroka. Zachęcamy do kontaktu z Działem Handlowym, który pomoże w doborze odpowiedniego rozwiązania. Oferujemy dostawy urządzeń komputerowych renomowanych producentów na terenie całego kraju, zapewniając również świadczenia usług serwisowych oraz szkolenia dla użytkowników.

Staramy się dostosować naszą ofertę do indywidualnych wymagań Klienta, tak, by w pełni spełniać jego oczekiwania.