Symfonia ERP to zintegrowany system wspierający zarządzanie firmą.
Nowe logo systemu Symfonia ERP (dawniej Sage Symfonia ERP)
Jego modułowa budowa pozwala na dopasowanie go do potrzeb przedsiębiorstwa i procesów w nim zachodzących. Opcje dodatkowe umożliwiają rozszerzenie standardowych funkcji systemu zgodnie z faktycznym zapotrzebowaniem firmy.
Symfonia ERP (dawniej Sage Symfonia ERP) umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, dzięki jednej bazie kontrahentów, pracowników i słowników. Integracja zapewnia błyskawiczną wymianę informacji między poszczególnymi działami w firmie, poprawia sprawność operacyjną, ogranicza koszty oraz zwiększa rentowność działalności.
Dzięki swojej funkcjonalności stanowi wsparcie w codziennym zarządzaniu firmą oraz w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych.
Wraz z rozwojem firmy istnieje możliwość jej łatwej i bezpiecznej rozbudowy.
Sage Symfonia Mała Księgowość
Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości.
czytaj więcejSage Symfonia 2.0 Środki Trwałe
Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych.
czytaj więcejSymfonia Handel Sprzedaż i Magazyn
Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi.
czytaj więcejSymfonia Finanse i Księgowość
Wśród programów finansowo-księgowych Sage z pewnością znajdziesz rozwiązanie dla siebie. Łatwe w obsłudze, zgodne z najnowszymi wymogami prawno-podatkowymi, polecane przez biura rachunkowe programy dostosowane do potrzeb firm każdej wielkości.
czytaj więcejW każdym z tych obszarów rozwiązania Symfonii pozwalają na obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie na trzech różnych poziomach zaawansowania w zależności od stopnia automatyzacji i złożoności tychże procesów:
Poziom Ekonomiczny
Stworzony dla przedsiębiorstw i użytkowników, którzy szukają rozwiązań informatycznych do obsługi podstawowych procesów w firmie przy możliwie najniższych kosztach.
Poziom Uniwersalny
Idealny wybór dla większości małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkowników, którzy potrzebują oprogramowania do obsługi wystandaryzowanych procesów, typowych dla firm w danej branży, jednocześnie szukających rozwiązań informatycznych o możliwie najlepszej relacji jakości i funkcjonalności do kosztów.
Poziom Profesjonalny
Polecany przedsiębiorstwom i użytkownikom, którzy oczekują rozwiązań informatycznych wspierających najbardziej zaawansowane procesy, często unikalne dla branży i indywidualnie dopasowane do specyfiki danej organizacji, przy optymalnych kosztach.
Czym jest Symfonia ERP (dawniej Sage symfonia ERP)?
Oprogramowanie Symfonia jest rozwijane na polskim rynku nieprzerwanie od 25 lat. Dziś w modelu subskrypcyjnym dostarcza swoje rozwiązania oraz usługi 35 tysiącom Klientów w całej Polsce, korzystającym m.in. z systemów ERP, a także wyspecjalizowanego oprogramowania do obsługi takich obszarów działalności, jak finanse i księgowość, kadry, płace i HR, handel i integracja z kanałem e-commerce, zarządzanie magazynem, zarządzanie produkcją, obieg dokumentów czy analityka danych. Od 9 grudnia 2020 r. nowym strategicznym inwestorem został Mid Europa Partners, czołowy inwestor finansowy w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.
Symfonia (Sage symfonia) – zalety
Pakiet Symfonia jest cennym narzędziem podczas procesu zarządzania przedsiębiorstwem.
Do jego najważniejszych atutów należą:
- możliwość doboru modułów w zależności od potrzeb instalującej system firmy,
- przejrzystość oraz intuicyjność – to niewątpliwe zalety Symfonii. Obsługa programu jest komfortowa dzięki przystępnej szacie graficznej, a mnogość opcji i rozwiązań nie utrudnia pracy,
- niskie wymagania systemowe, które powinien spełnić przeciętny komputer bądź laptop używany w biurze. Programy wchodzące w skład pakietu powinny działać wydajnie właściwie na każdym sprzęcie,
- możliwość automatycznej aktualizacji, co pozwala uniknąć błędów w sprawach podatkowych,
- możliwość wysyłania w formie elektronicznej dokumentów urzędowych oraz księgowych,
- usprawnienie pracy dzięki opcji zapisywania wzorów księgowań lub list płac.
Pakiet Symfonia – co obejmuje?
W skład pakietu Symfonia (dawniej Sage Symfonia ERP) wchodzą obecnie następujące moduły:
- Symfonia Finanse i Księgowość,
- Symfonia Kadry i Płace,
- Symfonia Start 2.0. Mała Księgowość,
- Symfonia Środki Trwałe,
- Symfonia Handel.
Poszczególne moduły poświęcone są różnym aspektom funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jest to niezwykle istotne, bowiem właściwie każda współczesna firma jest złożoną organizacją, a prawidłowe zarządzanie działalnością gospodarczą, niezależnie od profilu przedsiębiorstwa, wymaga stałej uwagi w różnych obszarach.
Działanie modułów wchodzących w skład pakietu Symfonia oparte jest na systemie baz danych Microsoft SQL oraz moduł Symfonia Start 2.0. Mała Księgowość korzysta z systemu bazy danych Pervasive 12, które umożliwiają sprawne administrowanie danymi oraz płynność w działaniu.
Poniżej przedstawiono zwięźle najważniejsze funkcjonalności każdego z modułów.