Symfonia ERP

Sage Symfonia Mała Księgowość

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości.

czytaj więcej
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe

Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych.

czytaj więcej
Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi.

czytaj więcej
Symfonia Finanse i Księgowość

Wśród programów finansowo-księgowych Sage z pewnością znajdziesz rozwiązanie dla siebie. Łatwe w obsłudze, zgodne z najnowszymi wymogami prawno-podatkowymi, polecane przez biura rachunkowe programy dostosowane do potrzeb firm każdej wielkości.

czytaj więcej

Czym jest Symfonia (Sage symfonia)?

Oprogramowanie Symfonia jest rozwijane na polskim rynku nieprzerwanie od 25 lat. Dziś w modelu subskrypcyjnym dostarcza swoje rozwiązania oraz usługi 35 tysiącom Klientów w całej Polsce, korzystającym m.in. z systemów ERP, a także wyspecjalizowanego oprogramowania do obsługi takich obszarów działalności, jak finanse i księgowość, kadry, płace i HR, handel i integracja z kanałem e-commerce, zarządzanie magazynem, zarządzanie produkcją, obieg dokumentów czy analityka danych. Od 9 grudnia 2020 r. nowym strategicznym inwestorem został Mid Europa Partners, czołowy inwestor finansowy w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.

Symfonia (Sage symfonia) – zalety

Pakiet Symfonia jest cennym narzędziem podczas procesu zarządzania przedsiębiorstwem.

Do jego najważniejszych atutów należą:

  • możliwość doboru modułów w zależności od potrzeb instalującej system firmy,
  • przejrzystość oraz intuicyjność – to niewątpliwe zalety Symfonii. Obsługa programu jest komfortowa dzięki przystępnej szacie graficznej, a mnogość opcji i rozwiązań nie utrudnia pracy,
  • niskie wymagania systemowe, które powinien spełnić przeciętny komputer bądź laptop używany w biurze. Programy wchodzące w skład pakietu powinny działać wydajnie właściwie na każdym sprzęcie,
  • możliwość automatycznej aktualizacji, co pozwala uniknąć błędów w sprawach podatkowych,
  • możliwość wysyłania w formie elektronicznej dokumentów urzędowych oraz księgowych,
  • usprawnienie pracy dzięki opcji zapisywania wzorów księgowań lub list płac.

Pakiet Symfonia – co obejmuje?

W skład pakietu Symfonia wchodzą obecnie następujące moduły:

  • Symfonia Finanse i Księgowość,
  • Symfonia Kadry i Płace,
  • Symfonia Start 2.0. Mała Księgowość,
  • Symfonia Środki Trwałe,
  • Symfonia Handel.

Poszczególne moduły poświęcone są różnym aspektom funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jest to niezwykle istotne, bowiem właściwie każda współczesna firma jest złożoną organizacją, a prawidłowe zarządzanie działalnością gospodarczą, niezależnie od profilu przedsiębiorstwa, wymaga stałej uwagi w różnych obszarach.

Działanie modułów wchodzących w skład pakietu Symfonia oparte jest na systemie baz danych Microsoft SQL oraz moduł Symfonia Start 2.0. Mała Księgowość korzysta z systemu bazy danych Pervasive 12, które umożliwiają sprawne administrowanie danymi oraz płynność w działaniu.
Poniżej przedstawiono zwięźle najważniejsze funkcjonalności każdego z modułów.