Sage Symfonia Mała Księgowość

jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z jednym z naszych biur osobiście lub prześlij swoje zapytanie online.

Nasi pracownicy działają według sprawdzonych metod wdrożeniowych w oparciu o najlepsze metodyki wdrażania oprogramowania takie jak: PCM (IPMA), PMI, Agile, Scrum.

Sage Symfonia
Dariusz Lenarczyk
PrezesPrezes, IT Excellence SP. Z O.O.

Sage Symfonia 2.0 Mała Księgowość
Intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości

 

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść przeznaczony do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości. Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności o moduł Płace, będziesz mieć możliwość rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kupując Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowść w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane.

Do oprogramowania Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość dodawana wydawania jest licencja Pervasive 12.

60-DNIOWA DARMOWA WERSJA PROGRAMU

Kluczowe funkcjonalności

  • obsługa każdej formy uproszczonej księgowości – karty podatkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
  • pomoc w dokonywnaiu szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów
  • prowadzenie nielimitowanej ewidencji środków trwałych
  • naliczanie i rozliczanie pensji pracowników
  • możliwość prowadzenia ewidencji pracowników
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • ułatwienie współpracy z programem Płatnik
  • pobierania danych kontrahenta z GUS – możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;
  • usprawnienie ewidencji wynagrodzeń dzięki możliwości prowadzenia kartoteki pracowników oraz wsparcie ewidencji wynagrodzeń; szybsze naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy

Wymagania techniczne

Sage Symfonia Start 2.0

  • Windows Windows™ 7/8/8.1/10 (x86/x64)
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64 (2 rdzenie)
  • 2 GB RAM
  • 6 GB miejsca na dysku
  • NET Framework 4.6.2
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768

Pełna lista wymagań technicznych Sage Symfonia Start 2.0

Rozszerzenia modułuZobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Finanse i Księgowość, była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.

Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji.

Już od stycznia 2017 r. dzięki e-Box zoptymalizujesz proces wysyłania pliku kontrolnego JPK VAT na bramkę Ministerstwa Finansów!

Dzięki e-Box możesz:

– wygenerować e-deklaracje i wypełnić je danymi w ramach jednego systemu

– przygotować i wysłać kilka e-deklaracji w jednym procesie

– złożyć wymagany przez fiskus podpis elektroniczny.

Pakiet e-Box składa się z modułów:

  • e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Dzięki modułowi e-Deklaracje:

  • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
  • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
  • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

Dzięki modułowi e-Dokumenty:

  • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
  • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
  • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
  • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
  • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
  • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.

Moduł Płace służy do rozliczania i naliczania płac pracownikom zatrudnionym w firmach rozliczających się za pomocą uproszczonej księgowości.

Kluczowe funkcjonalności:

  • prowadzenie ewidencji pracowników
  • rozliczanie płac
  • ewidencja wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • automatyczne tworzenie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów – wypłaconych wynagrodzeń, zapłaconych składek i przekazanych zaliczek na podatek dochodowy
  • tworzenie i wydruk kart wynagrodzeń
  • generowanie deklaracji podatkowych, w tym również e-deklaracji dzięki rozszerzeniu e-Box
  • tworzenie deklaracji ZUS

Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalnościprogramu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

Szczegółowe informacje

  • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
  • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
  • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
  • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

Zalety

  • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
  • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
  • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów

Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

Dzięki Sage Connect:

  • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
  • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
  • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.

Symfonia Start 2.0. Mała Księgowość

Ten moduł jest dedykowany dla niewielkich przedsiębiorstw, w których księgowość jest prowadzona w formie uproszczonej (dotyczy to firm rozliczających się na zasadzie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego bądź karty podatkowej).

Wbrew pozorom, także w takich przedsiębiorstwach kwestie podatkowo-księgowe mogą być mocno skomplikowane, a niezależnie od wielkości firmy konieczne jest prawidłowe naliczenie wynagrodzeń oraz obliczenie zobowiązania podatkowego.

Moduł Symfonia Mała Księgowość to umożliwia, a dzięki wykorzystaniu dodatku e-Box, w którego skład wchodzą e-Dokumenty oraz e-Deklaracje, możliwe jest m.in. sprawne zarządzanie deklaracjami podatkowymi czy przelewami.

Zadzwoń i umów się na bezpłatną prezentację systemu