Symfonia eBiuro – dlaczego warto?

Symfonia eBiuro to nowy, chmurowy produkt Symfonii z wieloma korzyściami dla biur rachunkowych oraz mikro przedsiębiorców wspierające: finanse i księgowość, kadry i płace, handel oraz zarządzanie magazynem. Dostęp do platformy jest przez przeglądarkę internetową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z każdego miejsca z dostępem do internetu. W systemie jest wbudowany system OCR – mechanizm odczytujące dane z faktur zakupowych i sprzedażowych. W Symfonii eBiuro nie ma ograniczeń na ilość użytkowników.

 

Podstawowe funkcjonalności eBiura dla biur rachunkowych:

  • Prowadzenie tak zwanej prostej księgowości (KPiR i Ryczałt) z możliwością personalizacji ustawień księgowych pod każdą z obsługiwanych firm. Możliwość generowania oraz wysyłania dokumentów księgowych prosto z systemu.
  • Obsługa kadr i płac z delegacjami oraz PPK z możliwością generowania i wysyłania dokumentów do urzędów prosto z systemu.
  • Dostęp dla klientów biura rachunkowego do swoich dokumentów bez ograniczeń czasowych. Logowanie do systemu jest przez przeglądarkę, także jedynym ograniczeniem jest dostęp do internetu.
  • Możliwość usamodzielnienia klientów w skanowaniu dokumentów do systemu, przy czym klienci zyskają poniżej wymienione funkcjonalności, które mogą ułatwić prace w codziennych obowiązkach.
  • Kontrola nad wszystkimi fakturami w jednym miejscu – możliwość przełączania się między firmami w prosty i szybki sposób.
  • Możliwa komunikacja danych pomiędzy eBiuro, a większością systemów finansowo księgowych jakie są na polskim rynku.
  • Możliwość wysyłania komunikatów bezpośrednio z platformy do obsługiwanych firm.

 

Podstawowe funkcjonalności eBiura dla firm:

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży z możliwością dopasowania wizualnego (dodanie logo, zmiana koloru).
  • Kokpit z informacjami i raportami zarządczymi na temat: przychodów, wydatków, zaległości dla i od kontrahentów. Możliwość wyświetlania raportów w formie graficznej lub w tabelce.
  • Wbudowane narzędzie OCR do automatycznego przepisywania danych z faktur wraz z obiegiem dokumentów – do weryfikacji i akceptacji.
  • Kontrola kosztów po dodaniu faktur zakupowych.
  • Prowadzenie dokumentów: ewidencja przebiegu pojazdów, raporty kasowe, magazyn, połączenie przelewów z fakturami oraz generowanie pliku z przelewami do banku.

 

Darmowy okres próbny dla Biur Rachunkowych: 180 dni

Darmowy okres próbny dla Firm: 45 dni

Link do rejestracji z darmowym okresem testowym -> https://apps.symfonia.pl/auth/new-register?provider=443519